09-7416199


הפטיש 11, הוד השרון

צחי שוחט סיפו

קורסים, חוגים וסדנאות במרכז עגור לבן

הכשרת מטפלים בהילינג סיני פרח הלוטוס- צ'י קונג רפואי

קורס "הילינג סיני - פרח הלוטוס" – צ'י גונג רפואי. זהו קורס ייחודי לפיתוח יכולות הריפוי האינטואיטיביות-אנרגטיות שלכם ולהכרות עם תנועת אנרגיית הטבע. הוא מאפשר כניסה לדרך מיוחדת של התבוננות על החיים והליכה בהם ומעביר תהליך עמוק של גילוי עצמי ואף שינוי מהותי בחיים.

קורס הילינג סיני - יסודות

קורס "הילינג סיני יסודות" הוא קורס מעשי ופשוט בו תלמדו את הבסיס של הריפוי בצ'י קונג רפואי - שש טכניקות בסיסיות, יעילות וזמינות, באמצעותן תוכלו לרפא אנשים מכאבים ואף ממחלות פנימיות. בקורס תלמדו גם סדרת צ'י קונג לתרגול עצמי וכן תרגולים נוספים, שישמשו אתכם לטיפוח עצמי וחיזוק אנרגטי.

קורס מוסמך אנמו-טווינא

קורס הכשרת מטפלים בשיטת טיפול סינית עתיקה ממנה התפתחה הטווינא - האורטופדיה הסינית. תלמדו טכניקות עיסוי דינאמיות, מתיחות, מניפולציות גופניות, רקע אנטומי ועוד. כלים אשר יכשירו אתכם כמטפלים באן-ומו טייונא.

ויג'נאנה יוגה

ויג'נאנה יוגה ממשיכה את המורשת היוגית של שרי קרישנהמצ'ריה ותרגולה מבוסס על שבעת העקרונות – 1. הרפיית הגוף 2. השקטת התודעה 3. כוונה 4. השתרשות 5. חיבור 6. נשימה 7. התארכות והתרחבות. תרגול היוגה מביא לאיכות חיים בריאה, הרמונית וחיונית.

פלדנקרייז

פלדנקרייז היא שיטת תנועה שפיתח משה פלדנקרייז, שהיה פיזיקאי, מהנדס, וג'ודוקא. במהלך השעורים התלמידים לומדים לשכלל את תנועת גופם כך שתהיה קלה ונעימה יותר, לאפשר יותר חופש במפרקים ובשלד ולומדים לזהות תבניות תנועה הרגליות מגבילות.